

第1回キャンプミーティング / Camp Meeting #1

CMT#1


はじめまして、田村洸樹(たむらひろき)と申します。
Whats up friends! Thanks for visiting our blog!

このたびA地区からキャンプメンバーとして2012-2013年度夏期ユースキャンプに参加することになりました。
I'm Hiroki, I'm the member of this summer youth camp exchange team.

OBとしての体験・知識を活かして、
感動の涙、悔しさの涙、別れを惜しむ涙など…とにかく全員が感動して涙できるユースキャンプを目指して
全力でぶつかっていきたいと思っています。よろしくお願いします!!
We started to plan what to do and where to go in this summer camp, and of course it's gonna be the best camp ever!
We hope you guys're gonna have wonderful time in here.

CMT#1-2


キャンプメンバーはA地区4名、B地区6名の計10名です。このメンバーで来日生41名を迎えます!
41 friends from all over the world are coming to Japan in this summer, and 10 Japanese staff members're gonna welcome all of you!

今回の第1回ミーティングでは2名が欠席のため、キャンプメンバーからは8名が参加しました。
意気込みの話し合いや役割分担を行い、大まかな日程を確認し、企画案を出し合ったりしました。
不働リーダーの思い切りの良い決断力と、経験豊富な先輩キャンプメンバーたちに助けられながら
自分もできる限りのアイディアを出して、ミーティングに臨めたと思っています。
キャンプが充実したものになるよう、精いっぱい頑張りたいです!
Move to tears. That's what its all about!
Check out this blog, get some information about us and Japan!
We just cant wait to see you guys! See you soon!

comment

管理者にだけ表示を許可する

calendar
08 | 2017/09 | 10
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Camp Diary
What's new!?
Comments
Past Camp Blog
