スポンサーサイト


キャンプ7日目 / DAY7

キャンプブログ7日目
今日は金閣寺、清水寺、太秦映画村に行きました。
Today, I went to Golden pavilion, Kiyomizu-temple and Uzumasa movie studio.

金閣寺では黄金に輝く建物を見て来日生は驚いていました。
YCE students were surprised at the brightness at Golden pavilion.
写真3

清水寺では、伝統的な建築や清水の舞台からの景色を楽しみました。
At Kiyomizu-temple, we enjoyed the traditional architecture and the scenery from Kiyomizu-no-butai.
写真4


また、地主神社に参拝した来日生も多くいました。皆の願いが叶うといいですね!!
Some YCE students worshipped at Jishu-shrine. I hope they get a furtune.
I hope our wishes come true!!

そして、帰り道にはお土産屋さんでお買い物を楽しみました。
And, on the way back, we enjoyed shopping to buy some souvenirs.

午後には太秦映画村に行きました。
In the afternoon, we visited Uzumasa movie studio.

時代劇さながらの街並に来日生は大興奮で、忍者や侍のショーも興味深そうに見入っていました。

YCE students were so excited at the town just like Edo era, and interested in
Ninja and Samurai show.

明日は、奈良公園を訪れます。
とても楽しみです!
Tomorrow, we will visit Nara Park.
We can’t wait for it !!!
スポンサーサイト

comment

管理者にだけ表示を許可する

意外と来日生も宗教にリベラルですね?
calendar
08 | 2017/09 | 10
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Camp Diary
What's new!?
Comments
Past Camp Blog
