スポンサーサイト


#5 DAY2

今日、私達は6:30分という早い時間に起きなければならなかったけど、来日生はしっかり起きることが

Today, we had to get up early in the morning,PM6:30,but foreign students could

できていた。初めに、私達は明治神宮に行って、日本の作法でお祈りをしました。

do it.First, we went to Meiji shrine and preyed in japanese way.

136796050720.jpg

その後、原宿にある流行色の強い竹下通りに行きました。

After that, we walk to Takeshita street in Harajuku which is famous for

しかし、今日は休みということもあってたくさんの人が竹下通りにいました。

fashionable trend, but today is holiday,so there are so many people in Takeshita

bb.jpg


集合場所に行くことが難しい状況でしたが、無事に定刻に集合することができました。       

street. It is difficult to move to meeting place, but we can get together on time.

次にバスで秋葉原に行きました。

Next, we went to Akihabara by the bus.

みんな本やCDや電化製品などの色々なものを買っていました。

They bought various things there such as comics, CD, electricity and so on.

オリンピックセンターに着いた後、夕食を食べて、各国紹介をしました。

After we got to the Olympic center, we had a dinner and presentaion each contries.

どの国もとても個性があって面白かったです。

It is so fun. All country had a good personality.

今日はたくさんの予定があって大変だったけれどとても楽しかったです。

Today, we had a lot of schdule and made us tired, but it is very enjoynable.

明日のキャンプが楽しみです。

I'm looking forward to coming tomorrow!!

aa.jpg


Written by Yusuke Hinaji
担当:日名地




スポンサーサイト

comment

管理者にだけ表示を許可する

No title

各国紹介が凄く盛り上がっていましたね!
一日目の来日生の固い表情が2日目になって
一気に明るくなってきたのが分かります^^
スタッフが英語で日本文化を説明する姿も頼もしいです★

ムービーだとすごく雰囲気が伝わってきます。
毎日の更新楽しみにしていますね♪

動画見ました(^-^)
カラオケとかも行ったりするんですね!!ブログ見てると皆さん本当に楽しそうで、僕も行きたかったなとおもいます☆

No title

毎日 楽しそうでとってもうらやましいです。
国紹介が特に盛り上がっていて、
キャンプスタッフみなさんのコスプレも
似あってましたよ(^^)/
calendar
05 | 2017/06 | 07
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 -
Camp Diary
What's new!?
Comments
Past Camp Blog
